piątek, 11 maja 2012

♥♥♥

Witam moich wszystkich czytelników. I nastał ten dzień kiedy chyba muszę wypowiedzieć te słowa, że zawieszam bloga. Dlaczego? Ponieważ liczba odwiedzin drastycznie maleje a to wynika z beznadziejności tego co piszę. No i jakoś przestaliście komentować.... Smuci mnie to..
Przepraszam was.. Ale ja na prawdę nie widzę przyszłości dla tego co piszę. Co prawda chciałam zrealizować mój pomysł ale to jednak nie to...
Dzisiejszy dzień był po prostu masakryczny. Zrozumiałam, że nigdy nie nauczę się być miła. FUCK IT ALL.... Na prawdę jest mi cholernie ciężko i powiem to nie radzę sobie z samą sobą i swoimi nienormalnymi myślami, które zalewają mnie dosłownie zewsząd. Czemu muszę mieć taki zryty łeb? Na dodatek śni mi się codziennie Zayn a ja nie potrafię przestać o nim myśleć :D To straszne....
Znikąd pomocy.. Czuję się jak na statku bez kapitana... Nie wiem co robić.
Dzisiaj rozdziału nie dodam bo po prostu nie mam humoru... Nie wiem.. Jeśli chcecie, żebym nadal coś tam szkrobała to piszcie...  Dziękuję wszystkim, którzy przy mnie byli i nadal są. Kocham xxx
* to spojrzenie LOU!!!!


4 komentarze:

  1. Kochana ! Boże , ty nie możesz zamknąć bloga , rozumiesz ?! Ja bez niego nie przeżyję .. ;/ Obiecuję komentować dokładnie wszyyystkie rozdziały , codziennie ( w miarę możliwości ) będę dodawać ci otuchy , tylko proszę .. nie zostawiaj nas ! Jeśli nie możesz przez tę sytuację pisać nam długich rozdziałów to pisz choć krótkie , ale pisz .. ;( Blagam , żebyś została ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeejjj .. no !! Nawet nie wiesz jak bardzo mnie zasmuciłaś tym postem .. Po prostu koszmar. masakra.
    Każdy w naszym życiu miewa chwile słabości, ale proszę nie zawieszaj tylko bloga .. no .. musisz z nimi walczyć. nie poddawaj się tak po prostu po jednej porażce .. Każdy myśli nad zawieszeniem bloga ostatnio a ty nawet nie możesz dopuszczać tego do swojej świadomości rozumiesz ?!
    Mi ostatnio też okropnie zmalała oglądalność. Ponieważ wcześniej miałam grubo ponad 300 wyświetleń dziennie teraz ledwo dochodzi do ponad 100 , ale to nie jest powód do zawieszania bloga ..
    Proszę no .. Weź pod uwagę również, to , że napisałam dla cb monolog, co zawsze moje komentarze ograniczając się do kilku słów.
    Nawet nie waż się odchodzić !!!

    Pozdrawiam:
    http://youthislikediamondsinthesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a mówiłam, nie chwal dnia przed zachodem słońca, musiało stać się okropnego-i proszę, jest... Blog zawieszony. Tak wiem dlaczego wstawiłaś ten gif Louisa, on tym spojrzeniem przekonuję Ciebie, jego mina mówi wszystko: "Kochanie chyba kpisz żeby zawiesić bloga". Spójrz na jego oczka, jak Cię czaruje, żebyś została. Nie uciekaj mi stąd nawet na chwilkę. Z żalem mówię dobranoc.xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. No weź nie usuwaj BŁAGAMY , co kilka minut codziennie wchodzę tu żeby sprawdzić czy coś wstawiłaś , kocham to co piszesz , pisz dalej jeżeli dasz radę...:C

    OdpowiedzUsuń