środa, 21 listopada 2012

Liebster Award



Liebster Award
Zostałam nominowana do tego powyżej przez moją kochaną Emily! Buziaki dla cudownej osóbki, która bądź co bądź ale zmienia moje życie na każdym kroku :)
Pytanka:
1.Gdzie jest Twoje ulubione miejsce na świecie?
Moje miejsce na świecie? Wydaje mi się, że takowego jeszcze nie znalazłam… Jako Directionerka powinnam powiedzieć w objęciach Zayn’a lub Horana a co lepsza Hazzy :D Ale na dzisiejszy dzień moje miejsce jest przy was. Chcę być dla was, tworzyć dla was, przeżywać z wami wszystko i tam gdzie wasze miejsce tam i moje.
2.Ulubiona pora roku?
Lato! Mam wtedy urodziny no i jest słoneczko!
3.Co robisz w smutny jesienny deszczowy wieczór?
Kuchnia ---> kakao ---> pokój ----> dobra książka ----> parapet ---> odpływamy do krainy marzeń! Lub po prostu komputer w dłonie i piszemy nowe rozdziały! Ale nie pogardzę spotkania z kimś kogo naprawdę wielbię 
4.Jaka piosenka najlepiej cię uspokaja?
Hmmm…. Life House- You And Me
5.Ulubiona książka?
Pamiętniki Wampirów i Harry Potter
6.Numer jakiej osoby najczęsciej pojawia się w twoich wiadomościach sms?
Ostatnimi czasy moja Olałka! ( buziak for you! :*)
7.Twój ulubiony członek 1D?
Gdybym miała wybrać jednego z nich wybrałabym Horana. Och… To taki słodziak no i gra na gitarze! Śpiewałbym mi non stop Littre Things!
8.Gdzie widzisz siebie za 10 lat ?
Ło Panie! Widzę siebie jako kochającą matkę i żonę, pracującą jako dobry chirurg w pobliskim szpitalu.
Oj co będę zmyślać :D Na kolanach Horana w Irlandii :P
9.Co najbardziej cenisz w innch ludzich?
Otwartość, szczerość, poczucie humoru i cóż… Spontaniczność :P
10.Twój ulubiony nauczyciel w szkole?
Nie ma takiego. Niestety! Chociaż mogłabym zasugerować, że Pani od Matematyki jest naprawdę OK.! Pozdrowienia Pani Krysiu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz