środa, 21 listopada 2012

Liebster Award II

Tym razem zostałam nominowana przez Ronnie z http://i-just-wanna-love-ya.blogspot.com/ za co bardzo dziękuję! To na prawdę wyróżnienie no a teraz odpowiedzi na postawione przez nią pytania:

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z One Direction ? 
Ja, chłopcy, piosenka w radiu no a potem to dopiero. Internet, gazety no i w końcu TT :)

2. Twoja ulubiona piosenka z Up All Night ? 

Nie mam takiej! Ich piosenki są za cudowne by mieć ulubioną :)


3. Twoja ulubiona piosenka z Take Me Home ? 

Patrz powyżej :)


4. Co skłoniło cię do napisania bloga ? 

Wydaje mi się, że chęć przelania na papier swoich emocji no i wypróbowanie samej siebie w dziedzinie jaką jest pisanie.


5. Ulubiony członek 1D i dlaczego akurat ten ? 

Kiedyś śmiało powiedziałabym Zayn za jego wszystkie ruchy, oczka i rzęski no i ta postawa bad boy'a ale teraz... Teraz Horan góruje. Dla mnie jest kimś na prawdę wyjątkowym co potwierdza fakt, że słuchając jego głosu napisałam piosenkę! Wydaje mi się, że Niall jest najbardziej skromnym i najmniej ,,zauważalnym" członkiem tego zespołu. Jest taki skromny!


6. Skąd czerpiesz inspiracje na swojego bloga ? 

Czytam dużo książek, blogów ale głównie moje życie jest dla mnie inspiracją 


7. Jesteś Shipperką Larry'ego bądź innego bromancu ?

Jasne! Larry is real!
Razem z Olałką jesteśmy największymi shipperkami, prawda? Ale tak na prawdę wierzę w to, że między nimi coś jest :)

8. Czy kiedykolwiek hejtowałaś Perrie , Eleanor lub Danielle 
Nie aczkolwiek jakoś nie lubię El. Nie wiem dlaczego ale wydaje mi się strasznie ważna... No a poza tym Larry!

9. Na jakim poziomie jesteś z językiem angielskim ? ( w sensie podstawowy , zaawansowany , średnio zaawansowany , etc. )  
Średnio zaawansowany co zawdzięczam 1D

10.  Masz twittera ? ( jeśli tak podaj swoją nazwę )
A mam! http://twitter.com/pl_maddie  Zapraszam!

11.  Miewasz jakieś myśli erotyczne o chłopcach ? jeśli tak to jakie ? ( wiem , pytanie skopiowane ale nie mogłam się oprzec ;p ) 
Nie jeszcze nie jestem do tego stopnia zdemoralizowana żebym myślała o nich w ten sposób :)
  
  

3 komentarze:

  1. A BARDZO PROSZE ! WEDŁUG MNIE TWÓJ BLOG JEST NA SERIO GENIALNY I NIE MA MOWY ŻEBYM WYBRAŁA INNY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Jesteśmy meeeeeeeeeega shipperkami Larry'ego!!!!

    LARRY BITCH! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeahhh, widzę ze nie tylko ja jestem meeega zauroczona naszym skromnym Niallerem ;)

    No dobra niech wam będzie pollartuję z wami troche ;p

    LARRY BITCH!!

    <3

    OdpowiedzUsuń