sobota, 8 września 2012

SUPRISE!

Zgodnie z moją wcześniejszą obietnicą mam dla was małą niespodziankę. Mianowicie jest to zestawienie 10 najlepszych blogów pod słońcem. Z góry przepraszam wszystkich tych, którzy poczują się gorsi, to na prawdę trudny wybór i cóż... Może następnym razem będzie lepiej:)
1. Emily Mily o Why are you so perfect?
2. Vicky o Fire, love and secret
3. HankaRbk1D o Moments
4. KiSs Me!!♥ o ^.^...... Another World......^.^
5. Olivia o Przygoda z kangurami

6. Mrs. Hungry ;3 o Life is one big game
7. Szuszfol o Dream-come-true
8. Sthokrotka o When I look at you...
9. Ilona Blonde o Remember me, baby

10. no i 10 pozostaje wolna... Jakim cudem?? o.O
W każdym bądź razie te blogi bardzo ale to bardzo mocno polecam.
Robię pizzę więc spadam! Kocham, Magda xo

6 komentarzy:

  1. Jeeej... kochana dziękuję Ci kochana z całego serduszka za takieee wyróżnienie ;pp
    Miłego pichcenia i mam nadzieję , że się podzielisz ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny popłakałam się. Naprawdę jestem dla ciebie numer jeden?? Nie mogę w to uwierzyć. To ty jesteś dla mnie inspiracją i twoje cudowne rozdziały a gdzie taka mała ja. To dla mnie ogromny zaszczyt :) Dziękuję ci z całego serca bardzo bardzo mocno. No i żeby ci się pizza udała życzę :) Sprawiłaś mi tym ogromną radość .
    Jeszcze raz ogromnie dziękuję.
    Nawet nie wiesz jak cię kocham :*
    Emily <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakim cudem jestem ósma skoro nawet tak do końca nie zaczęłam? No to teraz będę musiała się zmobilizować i na to zasłużyć, thx jesteś wielka. xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też robisz pizze, nie no moje życie jest naprawdę pozbawione oryginalności :p

      Usuń
  4. dziękuję skarbie!!! :)) sprawiłaś mi tym wyróżnieniem ogromną radość :P jestem bardzo wdzięczna... pozdrawiam i smacznego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadnij do mnie z tą pizzą! Jestem głodna! xD

    OdpowiedzUsuń