poniedziałek, 1 października 2012

Nie wiem co powiedzieć..

Cześć wam.
Nazywam się Kamila i to ja od dnia dzisiejszego będę prowadziła tego bloga.Nigdy czegoś takiego nie robiłam ale...
Magda mnie o to poprosiła więc jestem.
Będę starała się pisać tak jak ona ale każdy z nas wie, że nikt nie będzie umiał tego wszystkiego tak ująć... Mam jeszcze jej kilka rozdziałów ale w końcu skończą się.
Liczę na to, że zrozumiecie całą sytuację i okażecie się wyrozumiałe.
Chciałabym w jej imieniu przeprosić każdą z was a najbardziej alex.caroline.directioners 
Wiem, że byłaś bardzo ważna w jej życiu.
Kiedy nowy rozdział? Może czwartek lub piątek.
Pozdrawiam, Kamila

10 komentarzy:

  1. Dlaczego Magda się z nami nie pożegnała? Dlaczego nic nie napisała? Czy wszystko jest w porządku? Wszystko z Magdą w porządku?

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie. Czy wszystko z Magdą w porządku? A tak po za tym to witamy cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och ... tak szkoda , że Magda nas opuszcza.
    Będę za nią tęsknić .

    Witaj Kamilo ,więc :D
    Mam nadzieję ,że szybko pokażesz nam co potafisz :D
    Ja gorąco czekam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, co z Magdą?
    I witaj w naszych skromnych progach jako pisarka xd
    Wierze w ciebie i na pewno rozdziały też będą super <3
    Może i będą się różnić, ale będą super :D
    I nasza Emzza przetrwa forever <3 :D
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, przecież miało być inaczej Prosiłam cię :/ Oczywiście bardzo miło Cię witam Kamilko :) Madziu kolejny raz zwracam się do cb, nie chcę powiedzieć że mnie zawiodłaś, bo tak nie jest, ale jest mi strasznie przykro, az mi sie na łzy zbierają. Kamilko proszę przekaż Madzi że proszę ją o chociaż jedną notkę dla nas ,nie wyobrażam sobie dalszego blogowania bez niej . Tylko o to proszę. W każdym razie bardzo cieszę się Kamilko ze jestes z nami, jezeli masz tu zostac do konca, to napisz nam cos o sobie :) Dobrej nocy
    Kocham
    Emily <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć Kamila;P
    na pewno sobie poradzisz, trzymam kciuki;>
    a co z Magdą? czy jej 2 pozostałe blogi też będziesz ty prowadzić?;)
    nie mogę doczekać się następnego rozdziału.;d
    Magda, będę za Tobą tęsknić. Pamiętaj, że pisałaś najlepszego bloga i nie zmarnuj swojego talentu, kocham Cię;***
    Asia;3

    OdpowiedzUsuń
  7. "Była bardzo ważna w jej życiu"? Dlaczego to tak niefajnie brzmi...? Co sie stało??

    OdpowiedzUsuń
  8. #1 Nie będę oryginalna - Co się stało? Wszystko okej z Magdą?
    #2 Czytam i komentuję tego bloga od początku (może nie zawsze pod tym samym nikiem) wiadomo, że będę tęsknić za Magdą i na pewno nie jestem jedyna, ale cieszę się że ktoś jednak będzie to pisać.
    #3 No to życzę powodzenia, nikt nie oczekuje że będziesz tak samo pisać... No to już czekam na jeden z tych twoich autorskich rozdziałów.
    #4 A no i mam pytanko mogłabyś powiedzieć nam coś osobie? No przy najmniej ja jestem ciekawa, np. którego z chłopaków lubisz naj? No wiesz, o Magdzie wiedziało się parę rzeczy
    #5 Gdybyś miała czas wpadnij też do mnie newyearmeeting.blogspot.com #5,5 A no i podziękuj Magdzie, za to że namówiła mnie do powrotu do pisania.
    #6 Sorka, że ten taki komentarz taki trochę nieskładny, ale siedzę w łóżku z gorączką, ciągle piję jakieś herbatki, kaszlę itp.
    No to do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Czy Magdzie coś się stało??
    2. Pragnę powiedzieć że skoro Magda Cię poprosiła o to żebyś przejęła bloga, to pewnie spiszesz się równie dobrze co ona ;3
    3. Szkoda że Madzia nas opuszcza, ale cieszę się że mogę Cię w jakiś sposób poznać
    4. Czekam, czekam, czekam i jeszcze raz czekam na nowy rozdział! Chcę zobaczyć jak się spiszesz i zakładam że nas miło zaskoczysz ^^
    5. W ramach tego że jesteś "nowa" xD zapraszam do mnie na bloga http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/ <33 Powodzenia w prowadzeniu tego bloga!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem nadal ważną osobą w jej życiu.
    Jakoś to będzie..
    Dziękuję Kamilo!

    OdpowiedzUsuń