sobota, 20 października 2012


Cześć wam!
Długo myślałam czy napisać czy też nie ale w końcu to mój blog więc chyba mam prawa ciągle do niego?
Dziwnie jest wejść tutaj i zobaczyć rozdziały nie swojego autorstwa, zobaczyć jak statystki spadły no i tak mało komentarzy. Za niewielką pomocą życzliwych mi ludzi jestem tutaj teraz...

Zatem... Chcę was bardzo ale to bardzo mocno przeprosić. Wiem, że nie spodziewałyście się tak raptownych zmian na tym blogu ale chyba nie mogłam inaczej postąpić. Co sie ze mną działo? Za dużo pisania a i to mogłoby spotkać się z różnymi reakcjami z waszej strony. Chyba najważniejsze, że wróciłam i będę znów pisać, prawda?
Dziękuję wam za te miłe, przepełnione radością i pozytywną energią słowa. Wiszą sobie na ścianie i przez ten okres gdy mnie nie było, zawsze na nie spoglądałam ilekroć za wami zatęskniłam.
Jesteście cudowne, niepowtarzalne i tak mi oddane? Nie wiem jak to nazwać ale czuje się to coś w sercu jak się te wasze słówka czyta :)

Zakładając tego blog całe 7 miesięcy temu nie sądziłam, ze poznam tutaj takich ludzi, nie sądziłam, że niektórzy staną się tak bliscy mojemu sercu! To chyba tak na prawdę wy dajecie mi tę siłę do przetrwania.
Wiem, że źle zrobiłam, wiem, że nie odchodzi się bez pożegnania ale zrozumcie mnie lub chociaż się postarajcie.
Nie chce stracić czytelniczek, nie chcę stracić was! Wiem, że ponosi się konsekwencje swoich wyborów i taką konsekwencją może być wasze odejście ale... Ale gdzieś tam, wewnątrz mojego i tak już zdruzgotanego serduszka kryje się maleńka iskierka, ze zostaniecie, że dalej będziecie tworzyć ze mną tego bloga, że przed nami będzie kolejny miesiąc przygód Em&Hazzy:)
Co wy na to???
Chcę dalej tworzyć tego bloga, chcę dalej abyście to wy wspierały mnie, motywowały i wypominały błędy niezgodne z treścią rozdziałów. Nikt inny tylko wy.
Kochane moje... To wy stworzyłyście historię Emmy i Harry'ego, to brnęłyście poprzez najróżniejsze intrygi i scenki.... To właśnie dla was wróciłam.

Ściskam i całuje, Magda

10 komentarzy:

  1. heej ! ;**
    nareszcie wróciłaś xD
    Kocham Cie tak samo jak to opowiadanie i zostane z Tobą do końca;d
    czekam na kolejny rozdział od Ciebie ;***

    Pozdrawiam Klaudia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda wróciłaś...;)
    ale się cieszę!
    wchodzę sobie na bloga żeby zobaczyć czy nie ma nowego rozdziału, a tu proszę taka niespodzianka;)
    ucałuj Kamilę ;)
    nie mogę się doczekać kiedy dodasz nową część;p
    kocham Cię bardzo mocno i zawsze będę z Tobą <333
    Asia ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłaaaaaaś!!!!!
    Tak bardzo się cieszę!!! Tęskniłam, wiesz?? ;) Już nie mogę się doczekać rozdziału (znowu) Twojego autorstwa!! :D Przy okazji uściskaj Kamilę za to że tutaj z nami wytrzymała xD
    Nie przejmuj się jeśli statystyki spadły :) Zaraz i tak skoczą w górę z podwójną siłą! ;3 Jesteś wspaniała. Nawet nie myśl że mamy do Ciebie żal (przynajmniej ja) za to że musiałaś Nas na jakiś czas opuścić. Jesteś tylko człowiekiem jak każdy z Nas...
    Tak, więc.... do następnego, wspaniałego rozdziałuu!!! <333
    Ps. Jak coś to serdecznie zapraszam Cię do mnie na bloga. Jakbyś miała czas to może wpadniesz?? ;)
    http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeeeeeeeeeeeeezuuuuuuuuuuuu kochany ...!!!!
    Wróciłaś !!!!!
    Nareszcie ...
    Kurcze ... Chyba zaraz walnę głową w sufit .. tak wielką ochotę mam wysoko skakać :-)
    Cieszę się jak głupia i czekam na kolejne rozdziały <3

    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się jak głupia, że wróciłaś :-)
    Czekam na kolejne rozdziały ..
    Oczywiście z Tobą kochana zostaję :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. MAAAAAGDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! TY WRÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓCIIIIIIIIIIIIŁAAAAAAAAAAAAAAAAŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚŚ!!! Jejejejejejejeje :D
    Nawet nie wiesz jak się cieszę! xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałam że Magda wróci, za bardzo kocha tego bloga żeby go zostawić.Cieszę się z tego jak małe dziecko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jednak!
    Hm, witamy z powrotem Madziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! <33
    Codziennie z Tobą piszę, a cieszę się jak idiotka, że wróciłaś na blogi ;)
    Serducho aż mocniej mi bije. Lalalalalala ♥
    Znowu będę uśmiechać się na Twoje miłe słowa pod rozdziałem!
    Znowu pośmieję się z Twoich żartów! :D
    My Cię tutaj przyjmujemy z otwartymi rękoma, a ty jeszcze się bałaś.
    No głupia Ty :P
    No to czekam na rozdziały od mojej kochaniutkiej Madzi!!!
    Kocham bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo moooocno!!!! :*
    Ola ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Głuptasie,przecież my wszystkie czekałyśmmy tu tylko na Ciebie ! Gdybyś widziała moją reakcję po tym gdy przeczytałam tą notkę.xd, jestem przeszczęśliwa. Ten blog bez Ciebie Madziu nie mógłby istnieć. Twoje rozdziały mają to coś, co przyciąga, są niezastąpione, nikt nie potrafi pisać w taki cudowny sposób jak ty. Dlatego witaj z powrotem kochana !! Może mi nie uwieżysz, ale przez twoją nieobecność nie potrafiłam nic napisać, dlatego czekam niecierpliwie na nowy rozdział, i mam nadzieję że moja wena powróci razem z Tobą. Trzymaj się moja ty inspiracjo.
    Kocham bardzo moco
    Emily <3

    OdpowiedzUsuń
  10. tak się ciesze ze wróciłas. w któryms rozdziale napisałas "podziwiam ludzi którzy dopiero zaczeli czytc" zaczełam czytac tego bloga jakis tydzien temu, i spodobał mi sie nieziemsko. Jeden z najlepszych jakie kiedykolwiek czytałąm, wszystko swietnie opisałas, zajebiste przygody,. poporstu śuper. pomimo krotkiego czasu, przywiazałam sie do tego co pisałaś. mam nadzieje, że to przez co nie mogłas pisać, juz sie ustabilizowało,. ułózyło. wróciłąś z uśmiechem i mnóstwem pomysłów !! <3

    OdpowiedzUsuń